Werken bij Woonmeij

Bij Woonmeij werken we met zo'n tachtig enthousiaste medewerkers aan voldoende passende, betaalbare en duurzame woningen voor mensen die zelf niet in woonruimte kunnen voorzien. Samen met onze samenwerkingspartners maken we iedere dag opnieuw het verschil voor duizenden huurders en woningzoekenden in de regio.

Dankzij onze platte organisatiestructuur, met verantwoordelijkheid laag in de organisatie, krijgen initiatieven alle ruimte en ideeën snel vorm.

Werken bij Woonmeij? Da’s werken aan een betere wereld. En echt iets voor een aanpakker als jij! Bekijk hieronder onze vacatures.

Vacatures

Acquisitie naar aanleiding van vacatures? Nee bedankt!

Bestuurssecretaris

Ben jij iemand die scherpte brengt waar nodig, structuur aanbrengt waar het kan en verbinding legt waar het moet? Bij ons krijg je een sleutelrol. Je bent niet zomaar bestuurssecretaris - jij bent strategisch sparringpartner van directieteam en RvC. De regisseur van goed bestuur, beleid en proces. Iemand die zorgt dat besluiten kloppen, koers wordt gehouden en iedereen weet waar we voor staan.

Benieuwd? Bekijk hier de hele vacature. Solliciteren kan tot 20 november 2025. 

Contact

Heb je vragen over werken bij Woonmeij? Onze HRM-medewerker Mascha de Visser beantwoordt ze graag. Zij is bereikbaar via vacatures@woonmeij.nl en telefoonnummer 073 - 544 0654.

Je toekomstige collega's

“Betrokken zijn bij onderhouds-, verduurzamings- en sloopprojecten. Communiceren met huurders. Mijn functie is heel breed en dat maakt het werk zo leuk. Bovendien mag ik dagelijks bezig zijn met een belangrijk maatschappelijk thema, dat geeft een goed gevoel.”

Claudy Rikken, sociaal projectleider Vastgoedbeheer

Niels Valk

Niels Valk, coördinator Onderhoudsdienst