Bij Woonmeij werken we met zo'n tachtig enthousiaste medewerkers aan voldoende passende, betaalbare en duurzame woningen voor mensen die zelf niet in woonruimte kunnen voorzien. Samen met onze samenwerkingspartners maken we iedere dag opnieuw het verschil voor duizenden huurders en woningzoekenden in de regio.
Dankzij onze platte organisatiestructuur, met verantwoordelijkheid laag in de organisatie, krijgen initiatieven alle ruimte en ideeën snel vorm.
Werken bij Woonmeij? Da’s werken aan een betere wereld. En echt iets voor een aanpakker als jij! Bekijk hieronder onze vacatures.
Weet jij alles van financiën? En wil jij een uitdagende leidinggevende functie, waar je een leuk team kan aansturen? Dan zoeken wij jou! Als teamleider Financiën ben jij het aanspreekpunt voor collega's en partners, die zich bezig houden met het financiële proces. Als leidinggevende faciliteer je en geef je het team de ruimte om hun dagelijks werk als professional zo goed mogelijk te doen.
Benieuwd? Bekijk hier de vacature.
Acquisitie naar aanleiding van vacatures? Nee bedankt!
Heb je vragen over werken bij Woonmeij? Onze HRM-medewerker Mascha de Visser beantwoordt ze graag. Zij is bereikbaar via vacatures@woonmeij.nl en telefoonnummer 073 - 544 0654.
“Betrokken zijn bij onderhouds-, verduurzamings- en sloopprojecten. Communiceren met huurders. Mijn functie is heel breed en dat maakt het werk zo leuk. Bovendien mag ik dagelijks bezig zijn met een belangrijk maatschappelijk thema, dat geeft een goed gevoel.”
Claudy Rikken, sociaal projectleider Vastgoedbeheer
“In 1982 ben ik begonnen als monteur op de bus. In de loop der jaren ben ik doorgegroeid en tegenwoordig stuur ik een team van vijf onderhoudsmedewerkers aan. Het dagelijks contact met huurders en collega’s vind ik het allerleukst. Nog elke dag ga ik met plezier van huis!”
Hans Braam, coördinator Onderhoudsdienst