Wat kunt u doen bij een klacht?

Voor Woonmeij is het belangrijk dat u tevreden bent. Daarom doen wij er alles aan om onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij willen het graag weten als u iets dwars zit. Want alleen als we uw klacht kennen, kunnen we er iets aan doen.

Lees in de brochure Werkwijze klachtenafhandeling hoe u een klacht kunt indienen. Wij doen er alles aan om samen met u tot een oplossing te komen. Als dit niet lukt kunt u met uw klacht naar de klachtencommissie.

Klachtencommissie

Klachten van huurders van Woonmeij, JOOST (Boxtel/Rosmalen), Woonveste (Drunen), Charlotte van Beuningen (Vught), Area (Uden/Veghel), Brabant Wonen (Den Bosch, Oss), Mooiland (o.a. Grave), Wonen Vierlingsbeek (Vierlingsbeek) en Zayaz (Den Bosch) worden volgens een vastgesteld reglement behandeld door een onafhankelijke klachtencommissie. De commissieleden werken niet bij de woningcorporaties.

Let op: De klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling die door u al eerder aan Woonmeij zijn gemeld en waarvoor Woonmeij voldoende kans heeft gehad om deze op te lossen.

Brochures & formulieren

Contact

Hebt u vragen? Neem dan contact op met onze sociaal adviseurs. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 13.00 uur via (073) 544 06 06 of info@woonmeij.nl.