
Het bouwblok ‘Hart voor Woonmeij’ of de organisatiewaarde is het vierde bouwblok. Onze eigen organisatie zien we als een onmiskenbare waarde om de drie bouw blokken te verbinden en goed in te vullen. We richten ons op de klant en op een professioneel (klant)proces. Het werkplezier en de betrokkenheid van onze medewerkers zijn belangrijk voor de klant om zich gehoord, begrepen en geholpen te voelen. Daarnaast verbeteren we onze digitale bedrijfsvoering.
Onderstaand zie je meer informatie, data en voortgangsrapportages over de doelstellingen van Hart voor Woonmeij.
We hebben dagelijks contact met onze huurders en woningzoekenden en zij met ons. Zij zijn onze klanten en vormen ons bestaansrecht. Daarom stellen we ons als doel dat de klanttevredenheid over onze dienstverlening minimaal een 8 scoort. In dit overzicht monitoren we de klanttevredenheid en de huidige cijfers laten zien dat de klanten erg tevreden over ons zijn. We werken er hard aan om dit vast te houden en waar mogelijk zelfs te verbeteren.
