KWH-huurlabel Woonmeij met 2 jaar verlengd

We vinden het belangrijk om te weten wat huurders van onze dienstverlening vinden. Daarom laten we, naast onze eigen klanttevredenheidsonderzoeken, ook onafhankelijke metingen uitvoeren door het KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector).

Maandelijks meten zij de klanttevredenheid van nieuwe en vertrekkende huurders, huurders met een reparatieverzoek of huurders die op een andere manier met ons in contact zijn geweest. Hierdoor weten wij waar u tevreden over bent, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening steeds aanpassen en verbeteren.

Het KWH stelt onder andere de volgende vragen: Hoe ervaart u het contact met uw corporatie? Is de informatie die u ontvangt duidelijk? Hoe worden reparaties of onderhoud uitgevoerd? Hieronder ziet u het resultaat, we zijn trots op deze mooie cijfers!

KWH-huurlabel Woonmeij met 2 jaar verlengd

Deel dit bericht